• Veilig betalen
    • Gratis bezorging vanaf € 49,-
    • 14 dagen bedenktijd
8.3/10 Reviews

Klantenservice

De klantenservice medewerkers van Nr1Shops beantwoorden al je vragen graag, snel en zo volledig mogelijk.
Daarom streven wij er naar je email binnen 1 werkdag te beantwoorden.


Heeft u hulp nodig bij het bestellen?

U kunt ons vaak vinden op de chat (klik hierover rechtsonder op het incoontje: Kan ik u helpen?), daarnaast kunt u ons bereiken per mail via klantenservice@nr1shops.nl of per telefoon +31 (0)161 769 051

Heeft u na een bestelling geen bevestigingsemail ontvangen?

Wellicht is onze email in uw SPAM folder binnen gekomen. Om dit in de toekomst te voorkomen kunt ons markeren als geen spam, hierdoor zullen onze emails in de toekomst in uw normale postvak binnenkomen.
 
Vragen over een bestelling?

Stuur je email naar klantenservice@nr1shops.nl vermeld hierbij aub je naam, adres, bestelnummer en telefoonnummer.


Heet u een product dat u ter garantie gerepareerd/vervangen moet worden?

Stuur je email naar garantie@nr1shops.nl vermeld hierbij aub je naam, bestelnummer, telefoonnummer en een omschrijving van de klacht.


Wilt u een product(en) van uw bestelling herroepen?

Zie voor meer informatie: http://www.nr1wielershop.nl/retourneren/


Heeft u en klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@nr1shops.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."